Nova sessió de l’escola de famílies

Una vegada més, s’ofereix als pares i mares la oportunitat d’assistir de forma gratuïta a una nova sessió de l’escola de famílies. En aquest cas, es proposa donar eines als pares perquè coneguin millor als seus fills. T’has plantejat mai si el teu fill és visual, auditiu o cinestèsic. Estem segurs que podreu treure molta informació i aprendre moltes coses que us ajudaran a millorar en la vostra relació amb els vostres fills i a acompanyar-los millor en el seu aprenentatge.

Us hi esperem! No falteu!

La sessió es farà el dimarts 27 d’abril de forma online i és a càrrec de la Joana Gallardo, professora molt estimada del centre.

Feu clic a la imatge per tenir més informació sobre com accedir-hi.