Grans resultats dels premis Cangur

Des del departament de matemàtiques volem donar l’enhorabona als i les guanyadors dels premis Cangur del nostre institut.

Aquest curs han participat TOTS els alumnes de primer d’eso, de manera que han pogut conèixer en què consisteixen aquestes proves. A partir de segon i endavant, la participació ha sigut voluntària, però tot i així s’hi han inscrit molts nois i noies.

Entre ells, n’hi ha que han quedat entre el 5% millor de Catalunya. N’estem ben orgullosos i contents i tal dia com avui, fa un parell de dies, ens vam reunir tots per celebrar-ho.

Els i les guanyadores han sigut:

A PRIMER D’ESO:

• La Sara Martin ha quedat en posició 555, entre el 2’87% millor
  • La Laia Miguélez ha quedat en posició 665, entre el 3,44% millor

A SEGON D’ESO

• El Ruben Muniesa ha quedat en posició 433, entre el 2’48% millor.
  • L’Alba Tort ha quedat en posició 661, entre el 3,78% millor.

A TERCER D’ESO

• L’Emma Cano ha quedat en posició 243, entre el 1,53% millor.
  • L’Àlex Giménez ha quedat en posició 223, entre el 1,41% millor

A QUART D’ESO

• El Bruno Cantón ha quedat en posició 327, entre el 3,08% millor.
Per acabar, aquest any hi ha un alumne que ha trencat tots els rècords. S’ho ha treballat molt, ha practicat i té una capactitat per les mates fora del comú. En Miquel Gargallo, que cursa 4t d’eso al nostre centre, ha quedat en posició 21 de Catalunya. És o no és increïble?

No podia pas ser més perfecte. Us heu fixat que hi ha tants nois com noies? Visca la paritat!

Mireu quin goig que fan els nostres millors concursants: