ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Cada dos anys es convoquen les eleccions al Consell Escolar del centre dels diversos sectors de la comunitat escolar: professorat, pares i mares, alumnat i PAS. Tot i així, l’any passat (curs 2020-21) no es va poder portar a terme aquest procés electoral atesa la pandèmia i com a circumstància excepcional es va prorrogar un any més la composició del Consell Escolar.

Enguany i d’acord amb al resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per convocar eleccions per renovar parcialment tots els sectors que hi són representats.

En el cas del nostre centre, el nombre de representants que es renovaran enguany és el següent:

PROFESSORAT: 2 VACANTS

PARES I MARES: 2 VACANTS

ALUMNAT: 3  VACANTS

PAS: 1 VACANT

PERSONAL D’ATENCIÓ EDUCATIVA: 1 VACANT

Al final d’aquest article anirem penjant tota la documentació que és preceptiva i tota la informació que necessiteu per tal de dur a terme tot el procés de les eleccions al Consell Escolar de l’Institut Santa Eulàlia.

CALENDARI
2 de novembre Inici del procés.
3 de novembre Exposició/ Publicació de censos electorals al tauler d’anuncis de l’entrada de l’institut, al costat de consergeria.
Del 3 al 5 de novembre Reclamacions del cens.
10 de novembre  Sorteig dels membres vocals de les meses electorals.
11 de novembre Constitució de les meses.
Del 11 al el 16 de novembre Presentació de candidatures

Les candidatures s’han de recollir i presentar a Secretaria ( Gemma i Manel) del centre amb l’imprès corresponent.

17 de novembre Publicació de les candidatures al tauler d’anuncis de l’entrada de l’institut.

Lliurament de credencials

Fins el 18 de novembre Sol·licitud per actuar com a supervisor de les meses electorals.
El 18 i 19 de novembre Els candidats ( alumnat, famílies i professorat) poden presentar i fer difusió del seu programa.
VOTACIONS
Professorat              24/11/21 Claustre extraordinari

Hora 16:00 h. al  gimnàs

Pares i mares          22/11/21 Hora 17:00-18:30 h. Secretaria
Alumnat                  22/11/21 Al llarg del matí a l’aula de cada grup.

Segons torns

PAS                              22/11/21 Hora 14:00-15:00 Secretaria
15 de desembre a les 18.30 (telemàtic) Constitució del nou Consell Escolar

COM INFORMAREM A LES FAMÍLIES I ALUMNAT?

FAMÍLIES

Des de la direcció us enviem aquest comunicat informatiu a totes les famílies amb les dates i actuacions de tot el procés electoral. També es penjarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis del centre.

ALUMNAT

Es lliurarà un full informatiu del Consell Escolar als tutors per tal de treballar-ho en una tutoria abans del dia 17 de novembre.

Altres consideracions

La condició de membre electe del Consell Escolar s’adquireix per 4 anys.

Recordeu que cada sector podrà votar un nombre màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar.

Per exemple, famílies 2 candidats a elegir, 2 candidats a votar màxim. En els cas de l’alumnat 3 candidats a votar màxim.

MESURES COVID

No cal dir que es tindran en compte totes les recomanacions i mesures sanitàries que dicten els departaments d’Educació i Salut.

Us animo a participar i a presentar-vos com a candidats!

Convocatòria oficial de les eleccions al consell escolar

Model de presentació de candidatura

Maria Bardia Preixens

L’Hospitalet de Llobregat, 3 de novembre de 2021