Donants de vida

A 4t d’eso els nostres alumnes a la matèria d’Etico-Cívica realitzen diverses activitats de col·laboració amb la comunitat i el barri on vivim. Ja hem vist alguns exemples: per nadal els alumnes de 4tA van intentar fer el nadal una mica més agradable pels avis i àvies de les residències del nostre barri. Un vídeo, boniques paraules i molta emoció van emplenar els ulls de les persones grans de llàgrimes quan els vam anar a visitar.

Fa pocs dies els alumnes de 4tC també van posar tot el que tenien per acabar la eso de la millor manera possible. Col·laborant amb el Banc de Sang i Teixits per la campanya de donació de sang que portava el lema: “15 minuts x 3 vides”. I els resultats, com veieu, són boníssims!

El cartell de la campanya el van fer ells i han estat involucrats en la promoció de l’activitat fins a l’últim moment, que es va produir finalment el dimarts 15 de juny a la tarda. No podem sinó agrair a totes les famílies, companys i companyes i voluntaris que hi van anar a deixar una miqueta d’ells mateixos que ajudarà a que moltes i moltes persones puguin viure una mica més.