Dol en temps de Covid

Degut a l’excepcional situació que vivim a causa del Covid, pensem que potser hi ha famílies del centre que han hagut d’experimentar la pèrdua d’alguna persona estimada. Si a la pèrdua afegim les condicions en què es produeix (impossibilitat de cuidar/acomiadar ningú…), l’angoixa i sensació de buit augmenten.

Per aquest motiu, des de l’Escola de Famílies del Santa Eulàlia, s’ha pensat publicar una petita guia, com acompanyament per les famílies, per si pogués ser d’utilitat. La Juana Gallardo, que ha portat les sessions de l’Escola de Famílies, facilita també la seva adreça de correu al final de la guia, per contestar preguntes que poguessin sorgir.

Feu clic aquí per llegir-ho.