Compartim hora de lectura amb 1r d’ESO B

L’hora de lectura ja està en marxa i per engrescar els alumnes de 1r d’ESO a treure’n profit, companyes seves que fan grec a 1r de Batxillerat els han donat suport tot llegint amb ells una adaptació teatral de L’Odissea. Ahir dimarts 30 d’octubre van compartir aquesta lectura en veu alta amb 1r d’ESO B. Els alumnes es van mostrar molt participatius des del primer moment, disposats a assumir els diferents papers i van valorar l’experiència molt positivament amb comentaris com ara: ” Em va encantar perquè llegíem tots junts”, “M’ha agradat moltíssim”, “Ha sigut molt divertit”…Moltes gràcies per l’acollida nois i noies de 1r ESO B i molts gràcies Nerea i Meritxell de 1r de Batx A per la vostra implicació! Trobareu més fotos d’aquesta experiència a l’Instagram del centre.