Comença l’Hora de Lectura

Què és aquest silenci als passadissos? No hi són els alumnes, avui? Sshht! Comença l’hora de lectura!!

Des d’avui i cada setmana fins a final de curs els alumnes de l’ESO faran una hora de lectura a la setmana, activitat que s’emmarca dins del projecte del Pla de Lectura, i dins del Projecte Lingüístic de Centre.

Durant l’hora de lectura, cada alumne i professor porta el seu llibre de lectura i dediquen tota l’hora a llegir. De vegades també s’expliquen què llegeixen i recomanen lectures als altres companys.

És una hora de calma, de baixar revolucions, de viure noves aventures, vides diferents, viatges a mons reals i ficticis, en definitiva, d’endinsar-se en la literatura llegint el que més els agrada.