Certamen Lectura en veu alta

Des de l’assignatura alternativa de “Lectura en Veu Alta”, tres alumnes de quart d’ESO han estat seleccionats per representar l’Institut Santa Eulàlia en la Semifinal Territorial de la vintena edició del certamen que duu el mateix nom. Al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, la Isabel Castillo, la Laia Peris i l’Hugo González han interpretat un fragment de la novel·la Nascuts per ser breus, de Toni Mata…i han sortit guanyadors de la competició! Repetiran l’experiència a la final territorial a finals del mes d’abril. Des del centre treballarem per aconseguir bons resultats en la propera fase i els oferirem tot el nostre suport. Enhorabona!

També han participat al concurs els alumnes d’Aula d’Acollida en la categoria corresponent. Han demostrat un gran esforç i valentia per expressar-se en llengua catalana i oralment davant d’un públic tan gran. Mereixen una enorme felicitació!