Cartells feministes i reivindicatius!

L’alumnat del grup de 4rt B de l’ESO ha dissenyat cartells amb missatges reivindicatius amb motiu del 8 de març “Dia internacional de la Dona”.

Les activitats que s’han organitzat a l’optativa d’Economia han estat: debats sobre la bretxa salarial entre homes i dones, tallers sobre micromasclismes i el projecte d’economia invisible. Aquest projecte consisteix a valorar el treball de cures des d’una perspectiva molt pràctica, ja que l’alumnat ha de reflexionar sobre les tasques invisibles que fan possible el dia a dia de la llar.

Moltes gràcies a totes les alumnes del grup de 4rt B d’ESO per la seva participació.

Collage dissenyat per Elisabet Zabala.