Campanya contra bullying i sexting de l’aula d’acollida

Els nostres alumnes de l’Aula d’acollida han realitzat una campanya per exemplificar l’alumnat del centre els perills del bullying i el sexting. També els han ensenyat com actuar en cas de patir-lo o de ser testimoni.

Per això han fet unes pancartes, pòsters i tríptics informatius; també han filmat històries on ells han estat guionistes i actors.

Finalment han passat per tutories de 1r d’ESO a fer una petita xerrada on els alumnes de 1r d’ESO també han pogut aportar les seves experiències i coneixements sobre el tema.

Des de l’Aula d’acollida volem agrair als alumnes de 1r d’ESO la seva atenció i respecte envers els companys de l’Aula d’acollida. Esperem poder continuar col·laborant plegats.

A continuació podeu veure algunes fotos i un vídeo. Escull SER AMABLE!!!