Guanyadors del concurs “Buscando PastWomen”

Us volem comentar que hem resultat guanyadors, en primer i tercer lloc, del concurs Pastwomen, d’àmbit estatal (han concursat alumnes de tot el territori espanyol).
Pastwomen te com a objectiu donar visibilitat a les línies d’investigació sobre les dones en arqueologia i història.
Amb la seva acció a les xarxes pretén donar recursos actualitzats amb una perspectiva de gènere per a la divulgació històrica.  Podeu consultar més informació a la web:
A l’esquerra podeu gaudir del vídeo dels guanyadors i guanyadores, tots alumnes de 3rC:
  • Anni Jia
  • Carla Dorada
  • Inés Ibáñez
  • Rubén Morales
  • Janna Pérez
I aquí teniu el vídeo dels nostres alumnes de 3rA que han quedat en 3ra posició:
  • Lucia Basalo
  • Melani Coaquira,
  • Keyra Epul
  • Zahira Serrano
Si feu clic a la imatge de l’esquerra podeu accedir a l’entrega de premis.