Alumnat de 3r i 4t d’ESO col·labora amb entitats de l’Hospitalet.

Durant aquest curs, l’alumnat de les optatives de sostenibilitat de 3r i 4t d’ESO ha participat en el Projecte COMunitats, relacions sostenibles a la comunitat i al món organitzat per la Fundació Akwaba de l’Hospitalet. L’objectiu d’aquest projecte és contribuir a generar comunitats educatives actives, crítiques i compromeses amb les desigualtats econòmiques i socials, les actituds discriminatòries i les diverses vulneracions vers les persones i el medi. Entre moltes activitats, hem gravat dues entrevistes a persones que realitzen diverses cures al nostre institut. Moltes gràcies a totes les entitats, a més d’Akwaba, que heu participat en aquest gran projecte.

Aquí teniu els enllaços als productes finals:

Vídeo Fem comunitat a l’institut Santa Eulàlia

Podcasts de les entrevistes a Leyre i Antoni