Realitat Augmentada a l’Scratch Day!

La Realitat Augmentada ha arribat a l’institut Santa Eulàlia!
Els alumnes de 4t d’ESO han programant jocs amb Scratch en els que la realitat es barreja amb els elements virtuals amb els que poden interaccionar!

CLIQUEU a les fotos per veure-les en moviment:

Acariciar amb la mà la teva mascota virtual, rematar de cap una pilota virtual o tocar la bateria virtual, ara ja és possible!

Sense cap mena de dubte és tracta d’un pas més en el món dels videojocs que els nostres alumnes han realitzat durant els Scratch Days!

Els guanyadors de 4t d’ESO d’aquesta edició han estat:

• Ismael Castillo de 4t C
  • Ruth Barbé de 4t A

_

No us perdeu aquests vídeos tant macos on podeu veure com va ser la jornada de celebració de l’Scratch Day amb Realitat Augmentada!

VÍDEO SCRATCH DAY 2021 4t A

VÍDEO SCRATCH DAY 2021 4t C