3r ESO -Sortida en bici pel front marítim

Els alumnes de 3r d’ESO van realitzar la sortida amb bici pel front marítim fa unes setmanes.

Aquesta activitat va estar organitzada per l’empresa Biciclot que ens van fer gaudir d’un dia immillorable.

En cadascun dels dos dies van participar dos grups. L’activitat es va dividir en dos parts, que van ser les següents:

1. Sortida amb bici pel front marítim.

2. Taller de reparació de punxades de rodes.

Per tot això, va ser una sortida molt entretinguda en la que els alumnes van gaudir d’amunt la bici i, a més a més, van poder conèixer la manera de reparar una roda en cas que ho necessitaren.

El feedback del alumnes sobre la sortida va ser molt positiu. Van poder gaudir d’una jornada damunt la bici en un entorn privilegiat com és el front marítim.

Pel que fa al taller mecànic que van realitzar, lis va semblar molt divertit, dinàmic i útil.

El monitor encarregat de dur-lo a terme va explicar una mica les parts de la bici i les rodes i que es necessita per reparar una d’aquestes. Lis va facilitar la informació necessària i el kit de reparació de punxades per poder fer aquesta tasca.

El taller va ser un èxit!!

Per últim donar les gràcies tant als alumnes com als professors participants per la seva implicació. Y també al grup Biciclot per proporcionar-nos la possibilitat de fer aquesta sortida tan ben organitzada i entretinguda.