First Literary Dates

Aquesta és una activitat organitzada pel departament de Lengua Castellana del nostre Institut.

Seguint el model del programa televisiu “First dates”, l’alumnat de Batxillerat tria uns “menús” literaris. Cada menú consta de 3,4 o 5 lectures amb un tema o element comú. De cada menú en llegeixen dos llibres. Sobre una de les lectures preparen un booktrailer. Sobre l’altra lectura preparen una ressenya literària.

Els booktrailers serveixen per animar als alumnes de l’ESO a llegir, de manera voluntària, llibres dels diferents menús.

L’alumnat de batxillerat va fent un seguiment dels alumnes de l’ESO i, finalment, es celebra una gran trobada on els nois i noies de batxillerat moderen taules rodones on es parla de les diferents lectures.

Aquesta activitat l’han recollit alguns diaris de  l’Hospitalet.

I aquí podeu veure alguns dels menús preparats pels nostres alumnes.