Qui som?

Amb l’objectiu d’enriquir-se de la diversitat de l’aula, els alumnes de 1r d’ESO participen en un projecte interdisciplinari on elaboren un quadern digital del grup-aula. En aquest quadern els alumnes realitzen activitats individuals i grupals per conèixer-se millor.

Tot partint d’unes normes bàsiques de treball en equip i uns càrrecs que faciliten el bon funcionament de les activitats, els nois i noies de 1r treballen presentacions individuals en català, la descripció d’una persona que admiren en castellà, una fitxa tècnica del seu animal preferit incorporant la llengua anglesa, un autoretrat a l’estil d’Andy Warhol i un estudi estadístic sobre els trets característics dels companys.

Amb tot aquest material elaborat i recollit al quadern, cada alumne tindrà un record de tots els seus companys i companyes de 1r d’ESO.