Trobada amb pescadors

Els alumnes de 3r d’ESO estan duent a terme un projecte sobre la pesca al barri de la Barceloneta i aquest cop han anat al Casal de Gent Gran Mediterrània a xerrar amb avis i avies del barri, vinculats amb el món de la pesca. Antics pescadors o filles de pescadors van tenir converses amb l’alumnat de l’institut. La trobada va ser molt profitosa i interessant. L’alumnat va poder conèixer de primera mà la vida al mar. Us deixem unes fotografies de la trobada. Seguirem informant dels següents esdeveniments relacionats amb el projecte.