TALLER DE TEATRE: VERSIONEM SÒFOCLES amb ANTÍGENA

Antígena és una princesa grega rebel i honesta a qui se li planteja un moment de la seva vida molt difícil. Tard o d’hora haurà de trobar una solució…

Amb l’obra ANTÍGENA, versió de l’obra Antígona de Sòfocles, és el segon any (l’any passat vam versionar Otel·lo de Shakespeare) que oferim una obra de teatre preparada pels alumnes de l’INS Salvat Papasseit des de l’assignatura de llengua castellana. Enguany són alumnes de 4t de l’ESO i 1r BATX els que hi intervenen.

Considerem que el teatre és una activitat humana i lúdica que està present a la nostra cultura des de temps immemorials. Preparar una obra de teatre i mostrar-la en un escenari és una activitat educativa transversal (preparació textos, escollir música, coreografia, encarnació de personatges, etc.) en què els éssers humans (actors/alumnes) han de col·laborar entre ells per portar a terme una obra conjunta. Fer teatre ens enriqueix culturalment i també com a persones. Aquest és l’objectiu principal del nostre TALLER DE TEATRE VERSIONEM ELS CLÀSSICS.