Projecte Escola del Mar

Hem començat amb ganes i il·lusió el projecte de 4t d’ESO sobre l’Escola del Mar, “Una escola a trenc d’onada”. Hi treballarem continguts de Socials (Història d’Espanya del segle XX) i competències tecnològiques (disseny i fabricació d’una maqueta de l’antiga escola). Aquesta escola és tot un símbol del barri i un referent pedagògic. Amb el projecte també volem que l’alumnat reflexioni sobre l’escola o l’institut i la seva funció. Una altra escola és possible? Quin grau de responsabilitat poden tenir els alumnes en la seva gestió? Aquestes preguntes i més, es treballaran al llarg de tot el curs.
Una de les tasques de l’alumnat serà fer de cronista i explicar què fem cada setmana. Ahir, la Nekane va escriure aquest text:

“Avui ens hem repartit les peces per grups, cada grup ha d’ elaborar una peça 3D al SketchUP, els grups son de tres i de quatre persones.  Al final de la classe, el professor ens ha explicat com funciona el programa per fer les peces en 3D”.

A més a més, el professorat del centre hem rebut una formació en SketchUp (programa de disseny 3D) a l’Ateneu de fabricació, Fàbrica del Sol.
Sense ells i sense la Casa de la Barceloneta 1761 aquest projecte no seria possible.
#ProjecteEscolaDelMar