Període de matriculació (actualitzat per BATX – Esportiu)

S’ha obert el període de matriculació al centre. Per aquest curs, es pot fer de manera presencial o telemàtica. Les instruccions per ambdues possibilitats podeu trobar-les en aquest DOSSIER INFORMATIU.

Si opteu per la matriculació telemàtica, heu d’emplenar el formulari corresponent: MATRICULA ESOMATRÍCULA BATXILLERAT ó MATRICULA BATXILLERAT ESPORTIU

En cas d’optar per la matriculació presencial, l’horari d’atenció és de 9:00h a 13:30h de dilluns a divendres.

El període de matriculació és del 20 al 28 de juny per a 1r d’ESO i del 20 al 14 de juliol per a 2n, 3r, 4t d’ESO i Batxillerat estàndard i esportiu. NO CAL CITA PRÈVIA.

IMPORTANT: En el cas de l’alumnat de 1r any de Batxillerat esportiu, cal haver-se matriculat abans al cicle esportiu associat (Fútbol, SOS o Vela)

La documentació que cal presentar amb la matrícula és:
– DNI / NIE/ PASSAPORT alumne ambdues cares.
– Targeta sanitària alumne.
– Carnet de vacunes actualitzat.
– DNI / NIE / PASSAPORT pare / mare / tutor/a ambdues cares.
– Llibre de família o certificat de naixement.
– Full de padró de l’alumne.