Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona

Per la Setmana de la Ciència, els alumnes de 1r ESO vam anar al PRBB i ens van explicar moltes coses sobre virus, bactèries i medicaments (si feien efecte o no). També vam veure cèl·lules a través d’un microscopi. Ens van explicar coses que eren molt interessants i al final, vam jugar a un joc de preguntes. (Lola Larrosa, 1r ESO)
Els alumnes de 1r ESO vam anar al PRBB i vam aprendre sobre els súper bacteris i la importància de tirar els medicaments perquè no tots fan efecte contra totes les malalties. (Cristian, 1rESO)