Lucía Márquez

Lucía Márquez, alumna de 2n Any del nostre Batxillerat esportiu a la revista Postobligatoris. Reproduïm l’entrevista a Lucía Márquez apareguda a la revista postobligatoris:

Els primers dies era una mica estrany perquè només som dues noies a classe i la resta són tot nois, però ara ho portem molt bé i hi ha molt bona relació entre tots. Crec que, en un futur, si es fomenten aquests estudis, la cosa canviarà.

EXPERIÈNCIA DINS I FORA DEL CAMP

Des de petita m’havia agradat molt el futbol, tot i que no vaig començar a jugar-hi fins als 12 anys. Ara que en tinc 17, segueixo com a jugadora al C. D. Fontsanta Fatjó de Cornellà i soc entrenadora d’un equip de nens de 9 anys a l’Escola Futbol Gavà. A més, també entreno un equip denoiesde12i13anysdelclubonjugocomapartde les pràctiques del batxillerat.

BATXILLERAT EN TRES ANYS

Aquí estem cursant un batxillerat especialitzat repartit en tres anys. Durant els dos primers anys fem les as- signatures que correspondrien a primer batxillerat i les d’especialització en futbol, mentre que el tercer any fem només les que corresponen a segon de batxillerat. Jo pensava que em costaria molt seguir el ritme dels dos estudis a la vegada, però aquí he descobert que puc donar molt més de mi mateixa del que em pensava.
Que existeixin aquest tipus d’estudis està molt bé perquè això et permet compaginar els estudis amb el que realment t’agrada. De fet, si no existís, potser no m’hauria plantejat fer batxillerat.

Orgulloses de tu!!!💗⚽⚽⚽💗