Let’s clean up Europe 2023 Activitat de Sostenibilitat i TEI a la platja de la Barceloneta (1r i 3r d’ESO)

Aquest divendres 5/05, l’alumnat de 1r i 3r d’ESO han participat en l’activitat ‘Let’s Clean up Europe’. Es tracta d’una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment a les platges, boscos, rius…

Aquí teniu un vídeo promocional de l’acció:

La campanya de l’any 2023, es realitza entre el 5 i el 7 de maig de 2023, i nosaltres hi hem contribuit netejant la platja de la Barceloneta. Els nostres alumnes han recollit els residus que han trobat, els han triat, han fet el recompte i finalment els han portat als contenidors adients.
Els nostres alumnes hem recollit 16 kg de residus!

Aquesta activitat forma part del Projecte de Sostenibilitat en què treballen els alumnes de 3r d’ESO, i hem aprofitat perquè sigui també una activitat TEI (Tutoria Entre Iguals).
Estem molt contents de com han treballat plegats amb les seves parelles TEI i com han gaudit de compartir temps junts!