La Tempesta

Alumnes de 4t inicien els assajos de La Tempesta, de William Shakespeare.

Amb totes les dificultats d’aquests moments, els alumnes de l’optativa de Música de 4t d’ESO s’atreveixen a presentar una versió nova en tres escenes de La Tempesta, darrera obra de W. Shakespeare. La clau està en que també estan musicalitzant diversos moments, dissenyant i creant efectes sonors i amb algunes músiques que reforcin la trama. Un projecte molt elaborat al qual s’afegirà l’alumnat que participa en la nostra meravellosa extraescolar de Teatre.

Així el passat divendres 27 de novembre vàrem iniciar una primera lectura i representació general a la Sala d’Actes, després d’un intens trimestre on han estat practicant creació i expressió amb el llenguatge musical.

L’obra teatral narra la història del Duc de Milà i la seva filla que han estat desterrats a una illa deserta i que … per saber més caldrà escoltar l’obra que 4t ens està preparant. Endavant !!!