Innovamat

Enguany a 1r d’ESO hem introduït una nova eina per l’ensenyament / aprenentatge de les matemàtiques: INNOVAMAT (https://innovamat.com/ca/). La idea clau és que l’aula de matemàtiques sigui un entorn inspirador que convidi a aprendre i desenvolupar el propi potencial presentant els continguts i les destreses matemàtiques amb criteri didàctic, respectant els diferents ritmes d’aprenentatge de l’alumnat i donant valor als processos matemàtics: resoldre problemes, raonar, connectar, comunicar-se i representar, sense oblidar els continguts!

L’alumnat pot accedir a l’aplicació mitjançant el seu compte personal i repassar / revisar els continguts treballats a l’aula. La proposta conté vídeos que contextualitzen els temes tractats amb una història amena i inspiradora, PDFs descarregables amb exercicis i applets per a la pràctica digital que s’adapten al nivell d’assoliment de l’alumnat.

La proposta compta amb materials per potenciar l’aprenentatge a partir de l’entorn manipulatiu. Aquí per exemple, l’alumnat de 1r d’ESO C treballa la classificació de triangles: