Inauguració noves instal·lacions

Dimarts, 31 d’octubre a la tarda vam celebrar la inauguració de les noves instal·lacions del centre. Després de tres anys de transformació d’instal·lacions i de projecte educatiu, hem volgut posar en valor tot el que s’ha fet i compartir el nostre entusiasme amb tota la comunitat educativa.

Amb una breu presentació dels objectius assolits, una visita guiada als espais del nou aulari, serveis i dotacions del centre; i un petit concert en què han participat alumnes, exalumnes i professors, hem gaudit d’uns excepcionals moments de trobada amb altres agents i personalitats que ens han ajudat en aquest camí.