I Certamen FotoMat 20-21

En el marc de les activitats realitzades durant la jornada festiva del passat 21 de desembre, es van lliurar el premis del Concurs de Fotografia Matemàtica (FotoMat) 2020-21 organitzat pel Departament de l’àmbit matemàtic a partir d’una idea de l’AFA del centre. L’alumnat associat va poder optar als premis oferts per l’AFA de l’INS Joan Salvat-Papasseit: unes fantàstiques tauletes! El jurat compost per les representants de les famílies Laia Hidalgo, Belén Soler i Mari Lola Maldonado va decidir atorgar els premis a: Yoel Olivencia, Jana Ubarti, Julen Durán y Kiara del Valle.

Yoel, Julen i Kiara amb Ana Montes de l’AFA

Les fotografies de l’alumnat que va participar que es van poder admirar en una exposició efímera, el mateix dia, al pati de l’Institut i seran exposades en breu al centre.

Hem preparat un vídeo amb les fotos presentades per compartir-les amb totes/tots vosaltres!

Felicitats a les persones participants i gràcies de nou a l’AFA del centre per fer-ho possible!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *