Festa final de Trimestre

L’últim dia de classes abans de les vacances de Nadal hem celebrat la festa de la fi del Trimestre. Per això, hem portat a terme una sèrie d’activitats com ara una Gimcana a la qual en dues hores 13 grups d’alumnes de tots els nivells han competit per treure la major quantitat de punts per assolir els primers premis. L’alumnat de 1r i 3r d’ESO han fet equips amb les seves parelles TEI

Proves de tot tipus: lingüístiques, científiques, artístiques, esportives, d’ingeni, d’atenció, observació i concentració han estat molt disputades per tots els grups que anaven d’un aula a una altra per completar-les amb la màxima puntuació.

Una gran xocolatada organitzada i elaborada per l’AFA ha vingut a mig matí per endolçar-nos el temps del pati: amb melindros per sucar, inclosos.

Sobre les onze del matí, les activitats s’han desenvolupat en dos espais diferents. Per una banda, a la sala d’actes s’ha fet un concert nadalenc amb variades actuacions dels nostres músics i artistes escènics. Per altra banda, a les pistes esportives s’ha organitzat un seguit de campionats esportius.

Sobre les 12,30h. la batucada ha vingut a tancar aquests actes per donar pas a l’acte de lliurament de premis de la gimcana i postals de Nadal.

Després d’això hem anat a les aules a recollir els butlletins de notes. Alguns grups han aprofitat per intercanviar els regals de l’amic invisible.

Ha estat una jornada d’allò més divertida i l’alumnat, el professorat i PAS ha gaudit molt!

Us desitgem Bones Festes i un Feliç Any Nou!