El monstre al laberint s’apropa

El procés de participació en l’òpera “El monstre al laberint”, realitzat al llarg de tot el curs per l’alumnat de l’optativa de música de 4t de l’ESO, està arribant a la fase final. Després de treballar al llarg del primer i segon trimestre musicalment a l’aula totes les intervencions vocals del cor d’adults, el qual és el que representarà el nostre alumnat, estem realitzant en aquest mes de març assajos conjunts amb la resta de cors, tots ells formats per alumnat que va des de 1r de l’ESO fins a 2n de batxillerat de diferents centres de Catalunya. Avui hem realitzat un assaig al mateix escenari del Gran Teatre del Liceu, al qual representarem a les funcions del 29 de maig i de l’1 de juny l’òpera protagonista d’aquest projecte. Hem assajat totes les intervencions vocals i escèniques juntament amb la resta de cors: el de joves i el de nens, tots regits per direccions corals i escèniques, amb tot el suport de tècnics de so, així com d’il·luminació. També ens han acompanyat els cors professionals Carmina, amb els quals reforcem les nostres intervencions.
Ha sigut tot un plaer trepitjar escenari en un dels teatres d’òpera més importants del món, el qual està molt a prop del nostre institut i hem compartit la pràctica musical curricular amb professionals del món de l’espectacle i de l’òpera. Seguirem treballant fins a la culminació del projecte en les funcions finals.