Diplomes TEI 2021-22

Dijous passat, 8 d’octubre, va tenir lloc a la pista del Poliesportiu, un nou acte de nomenament dels tutors i tutores de 3r d’ESO del programa TEI. Cadascú dels alumnes de 3r d’ESO va rebre el seu diploma que acredita la seva formació en la Tutoria Entre Iguals (TEI).

Com han adquirit el compromís d’acompanyar en aquest curs els alumnes de 1r d’ESO i han rebut la formació per fer-ho el millor possible, ja han aconseguit estar acreditats per interactuar amb els seus tutoritzats en el seu dia a dia a l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *