Consulteu la llista de sol·licituds

Publiquem la llista de sol·licituds que han demanat el nostre centre en primera petició amb el barem provisional. En les dates indicades al calendari, els centres publiquen al web les diverses llistes de resultats que, d’acord amb la normativa de protecció de dades, estaran anonimitzades.

També podeu consultar els resultats des dels enllaços que teniu en aquesta pàgina; per fer-ho es necessita:

-Document identificador (DNI, NIE, NIF o passaport) de la persona que ha fet la sol·licitud de preinscripció.
-Número d’identificador, Codi que s’assigna a cada alumne o alumna quan es matricula per primera vegada en un centre educatiu del sistema educatiu de Catalunya.
-Codi sol·licitud, Codi amb xifres i lletres que identifica la sol·licitud de preinscripció, un cop aquesta s’ha tramitat, i que s’especifica en el resguard de la preinscripció.

Llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació (del 20 al 26 d’abril). En la consulta individual trobaràs l’enllaç per presentar-la.

Si no pots accedir a la consulta individual o no trobes la sol·licitud a la llista amb la puntuació provisional pots adreçar-te al centre o a l’oficina municipal d’escolarització per demanar informació.

Consulta les llistes: Educació secundària obligatòria (12-16) 1. INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM 19-04-2021

Un cop resoltes les reclamacions, les llistes es tornen a publicar amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (serveix per a l’ordenació en cas d’empat).