Comença el servei de menjador

Benvolgudes famílies, us recordem que el servei de menjador comença aquest proper dilluns 27 de setembre i el seu horari és de 15:00h a 16:00h.

El preu del servei és de 6,33€/dia.

Com s’han d’apuntar els alumnes al menjador?

Cada dia disposen d’una llista de menjador que es troba a consergeria a on s’han d’apuntar abans de les 10:20h (És a dir, en finalitzar el primer pati).

Com es paga?

• En cas d’utilitzar el menjador un dia de forma puntual s’ha de pagar directament a consergeria.
  • En cas d’utilitzar el menjador de forma recurrent (1-5 dies a la setmana) es passarà un rebut al final de cada mes a través de Dinantia amb l’import a pagar, que s’abonarà mitjançant transferència bancària.

Beques menjador

Tot i que el plaç per demanar la beca menjador va finalitzar l’anterior 17 de setembre, us informem que hi ha un nou període obert. Teniu tota la informació a: