Carta inici de curs 2022-23

Benvolgudes famílies,                                                                             Curs escolar 2022-23

Us donem la benvinguda al nou curs escolar.

Aquest any la data d’inici s’avança en relació als anteriors al dia 7 de setembre.

Com en els dos darrers anys hem fet obres d’acondicionament. Aquest estiu s’han remodelat els lavabos, algunes aules i espais i el terrat, amb la incorporació de plaques fotovoltaiques. La confiança que les famílies ens heu fet un anys més, fa que el centre estigui ple i hàgim augmentat una línia en el batxillerat. Els recursos per fer-hi front amb totes les garanties també han augmentat.

Per seguir millorant, recordem que els telèfons mòbils no es poden fer servir a les aules de l’institut, excepte quan el professorat així ho autoritzi amb finalitats acadèmiques. Això vol dir que els dispositius mòbils han de romandre en silenci i no han d’estar visibles en cap moment durant les classes.

Us demanem la vostra col·laboració per assolir els objectius de donar el millor servei i formació als vostres fills i filles.

Dimecres, 7 de setembre

Inici de curs pels alumnes de l’ESO i batxillerat. Presentació del nou curs escolar. Per tal de facilitar l’acollida dels alumnes s’ha establert una entrada esglaonada.

• 09’00h alumnes de 1r d’ESO
  • 10’00h alumnes de 2n d’ESO
  • 10’30h alumnes de 3r d’ESO
  • 11’00h alumnes de 4t d’ESO
  • 11’30h alumnes de 1r i 2n de batxillerat ordinari
  • 11’30h alumnes de 1r de batxillerat esportiu (segon any)

Les activitats s’adequen a les diferents necessitats dels cursos. Tenim previst que finalitzin a les 13’00h.

Dijous, 8 de setembre

08’00h. Inici de les classes amb normalitat (alumnes d’ESO i batxillerat)

Recordem que el marc horari serà el seguent per a tots els cursos: l’horari lectiu de dilluns a divendres de les 8’00h a les 14’40h amb dos patis de 20 minuts cadascun.

El menjador donarà servei tots els dies de les 14,40h a les 16’00h. El servei comença el dilluns 19.

Dilluns, 12 de setembre

11’30h. Inici de curs per a l’alumnat de batxillerat de Futbol de 1r any.

Dimarts, 13 de setembre

Presentació del curs a les famílies

• 17’30h. Benvinguda a les famílies de 1r d’ESO
  • 18’30h. Benvinguda a les famílies de 2n i 3r d’ESO

Dimecres, 14 de setembre

Presentació del curs a les famílies

• 17’30h. Benvinguda a les famílies de 4t d’ESO
  • 18’30h. Benvinguda a les famílies de 1r i 2n de Batxillerat Ordinari

Donada la rellevància de la informació que us volem transmetre us preguem que assistiu a les convocatòries.

Dilluns, 3 d’octubre

Inici de curs per l’alumnat de batxillerat de SOS i Vela de 1r any (hora per confirmar)