Assaig coral

Tot l’alumnat de 1r de l’ESO està treballant des del començament del segon trimestre un projecte de producció coral de la cantata “La veu de la Terra”, del compositor David Melgar i tot l’equip del Camp d’aprenentatge Pau Casals, a la qual (a través de les lletres de cada cançó) es plasma de quina manera l’ésser humà està destruint el planeta Terra. Una cantata compromesa amb el medi ambient on l’alumnat participa en aquesta denúncia a través del cant coral. La cantata la interpretaren en dues funcions, en els propers mesos. Aquest matí, un grup d’alumnat voluntari i amb moltes ganes de cantar ha realitzat un assaig amb tot el professorat de música de tot Catalunya el qual està treballant amb el seu alumnat aquesta cantata. Ha sigut a l’auditori Toldrà, del Conservatori Municipal de Música de Barcelona on tot el professorat implicat ha realitzat l’última sessió formativa amb aquesta selecció voluntària d’alumnat del nostre centre.

Tota una experiència per a l’alumnat, que comparteix assaig amb professorat de música en un dels auditoris emblemàtics de la ciutat. Experiència que servirà per a què aquest alumnat sigui model i pugui mostrar i ensenyar aspectes tècnics vocals i interpretatius de les cançons a la resta de companys i companyes a les classes de música dels seus respectius grups classe.