Ajuts menjador

Des del proper dia 6 fins el 17 de setembre, ambdós inclosos, s’obre un nou període de sol·licituds d’ajuts de menjador. Com al curs anterior, s’ha de demanar a través de la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona, de forma telemàtica (cliqueu aquí per accedir al enllaç). Els alumnes que pertanyen al Pla de Xoc o son vulnerables, també han de sol·licitar l’ajut, encara que tenen el dret de gaudir-la.

Si teniu alguna dificultat per sol·licitar-la, a continuació teniu aquestes adreces de suport perquè pugueu demanar-la.

• Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça d’Urquinaona, 6

• Oficina d’Escolarització de Sant Andreu – carrer de Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats

• Oficina d’Escolarització de Nou Barris – carrer del Nil, 27 baixos

• Oficina d’Escolarització de Ciutat Vella – Placeta del Pi, 2

Molt important, un cop sol·licitada, heu de passar pel centre per signar la petició.