Ajuts de menjador

Primer període obert per les sol·licituds d’ajuts de menjador

A qui va adreçat aquest període obert per sol·licitar els ajuts?

a) Alumnat que hagi patit una situació sobrevinguda

S’entendrà com a situació sobrevinguda, aquell alumnat que ja estigués matriculat, a Barcelona, abans del 18 de setembre. Aquestes peticions es contrastaran, d’ofici, amb serveis socials per tal que ens informin si la família té un risc social o bé ha patit una situació sobrevinguda.

b) Alumnat de nova incorporació

Tots aquells alumnes que s’han matriculat un cop ha finalitzat el termini per a demanar-la en període ordinari.

Fins quan es poden sol·licitar?

Fins al 04/12/2020 a les 17 h, data en la que finalitzarà el primer període obert.

Les sol·licituds s’han de fer de forma telemàtica a traves d’aquest link, i una vegada realitzades, s’ha de passar pel centre per signar-les.