Quotes Llibres ESO

Pel que fa als llibres a l’ESO, aquest any continuem amb el programa de lloguer assequible de tots els llibres (físics i digitals) de cada curs per tal de garantir que tot l’alumnat disposi dels llibres que es fan servir.

COM FUNCIONA?

El centre adquireix els llibres físics i digitals i els ofereix a l’alumnat en forma de lloguer a canvi d’una petita quota, en funció dels llibres que s’utilitzen a cada curs. En el cas dels llibres físics, s’han de retornar a final de curs. Per tant, les famílies no s’han de preocupar per adquirir els llibres; l’institut els gestiona i proporciona a canvi d’aquesta quota.

• Les famílies que es facin sòcies de l’AFA, a més, tenen un descompte de 10€ d’aquesta quota de lloguer.
  • Així mateix, les famílies dels alumnes de Pla de xoc, estan exemptes de pagar aquesta quota de llibres.

Com pagar la quota de llibres?

Haureu de fer una transferència amb les següents dades:

• Nº Compte:ES9601823511460201801714
  • Quantitat:(la que correspongui segons el curs i si sou de l’AFA o no)
  • Beneficiari: INS JOAN SALVAT PAPASSEIT
  • Concepte:LLIBRES NOM, COGNOM, CURS (De l’alumne)

Termini: fins el 29 de setembre.

Teniu un detall dels llibres al document adjunt.

QUOTES LLIBRES ESO 23-24