Inici de curs 20/21

Benvolgudes famílies:

Us donem la benvinguda al nou curs escolar ple de novetats.

Per un cantó, l’edifici s’ha remodelat i s’hi ha fet una instal·lació completa de wi-fi. Canvia també el projecte educatiu amb la voluntat d’esdevenir en pocs anys el centre de referència al barri a nivell d’ensenyament d’ESO i batxillerat.

Hem de tenir present també la incertesa derivada de la Covid 19 i les mesures per prevenir contagis que ens acompanyaran en aquest inici de curs. Ens hem preparat per afrontar aquesta situació i les conseqüències que se’n derivin, és per aquest motiu que us demanarem la vostra col·laboració.

Recordeu que aquesta informació i d’altres referents al funcionament del centre les trobareu a la nostra pàgina web.

Dilluns 14 de setembre

Inici del curs pels alumnes de l’ESO i batxillerat. Presentació del nou curs escolar. Per tal de facilitar l’acollida dels alumnes s’ha establert una entrada esglaonada. Recordeu que tots ells hauran de portar la mascareta protectora

09’00h alumnes de 1r ESO

10’00h alumnes de 2n ESO

10’30h alumnes de 3r ESO

11’00h alumnes de 4t ESO

12’00h alumnes de 1r i 2n de batxillerat

Les activitats de rebuda tenen una durada prevista de dues hores. Una vegada finalitzin, els alumnes tornaran a casa.

Dimarts 15 de setembre

08’00h. Inici de les classes amb normalitat (alumnes d’ESO i batxillerat)

Recordem que el marc horari serà el següent per a tots els cursos: l’horari lectiu de dilluns a divendres de les 8’00h a les 14’40h amb dos patis de 20 minuts cadascun.

Els alumnes de 4t i batxillerat mantindran l’estructura però amb una diferència horària de 05’. Entraran a les 08’05h i sortiran a les 14’45h.

El menjador donarà servei tots dels dies de les 14’40h a les 16’00h.

Setembre

Els tutors i tutores faran un esforç per comunicar-se amb les famílies per explicar les novetats del centre (edifici i projecte) i les mesures preventives que adoptarem referent a la Covid 19. Donada la rellevància de la informació que us volem transmetre us preguem que assistiu a les convocatòries.

Salutacions cordials