A partir dels instruments musicals de l’aula hem descobert la diversitat tímbrica de cadascú d’ells. Combinant amb altres qualitats del so, als sons els hem donat durades, altures i intensitats creant uns ambients tímbrics els quals ens han servit d’inspiració per a crear petites històries d’un minut. Històries musicalitzades que parlen de somnis d’infants, de misteris, d’algunes històries incongruents que ens han fet aprendre la importància del so i de la música per a tenir unes determinades sensacions i emocions.
Aquesta activitat ha sigut realitzada durant les primeres sessions de les classes de música per part de tot l’alumnat de l’INS Joan Salvat i Papasseit, independentment del curs que cursi. Es tracta d’una activitat d’ensenyament i aprenentatge per a ser conscient de la importància de la combinació dels sons per a sentir diferents tipus d’emocions. En definitiva, la mateixa finalitat que té la música per a reforçar seqüències de cinema, de teatre, de dansa i de qualsevol altra disciplina artística.
Podeu gaudir de tots els audios al blog: https://musicalsalvat.blogspot.com/
SEQÜÈNCIES SONORES
1- Asier Vázquez, Julia Paredes, Naiara Lopes, Ian Furtado, Kastanie Brokop, Lorena García, Andrea Esteban i Maiara Alonso. 4t ESO
2- María Morillas, Isabella Mora, Iqra Butt i Saida Ballester. 2n ESO
3- Juan Antonio Muñoz, Khurram Sajjad, Dídac Rams, Héctor Fernández i Rinat Daulbaiev. 2n ESO
4- Lucca Mazzaglia, Dídac Alegre, Kalim Butt, Óscar Coelho, Alba Martínez, Jicol Barut. 3r ESO
5- Chenoa Dotel, Jana Ubarti i Eva Zarralanga. 3r ESO
6- Naiara Moreno, Daniela Álvarez i Naila Jbilou. 2n ESO
7- Marianyeli Pacheco, Nerea Manríquez, Matilda Ladra i Andrea Regueira. 2n ESO
8- Esteban Malo, Ayman Iabkrimen, Daniel Montolio i Mattia Gelmetti. 2n ESO
9- Yoel Olivencia, África Aranda i Joseph Montaño. 2n ESO