Bones festes!

Benvolgudes famílies
Hem acomiadat el trimestre i aviat acomiadarem l’any. Tot i viure moments d’incertesa, els vostres fills i filles ens han ajudat molt a finalitzar exitosament aquest estrany període.
Us desitgem molt bones festes i us esperem amb forces renovades el dilluns 11 de gener.
Compartim amb… Llegeix més»

Arbre geomètric de Nadal

Alumnat de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha finalitzat, en el darrer esprint, el seu projecte personal d’Arbre Geomètric de Nadal, amb el qual volíem omplir les aules, l’entrada i els despatxos del centre. Seguint el recorregut han anat dipositant les seves obres a cada… Llegeix més»

Arbre de Nadal

Amb una gran sorpresa, el passat dijous 17 al matí, la Sra. Belén Soler ens engalanava l’entrada amb un meravellós arbre de Nadal construït per ella mateixa i il·luminat i tot. Tota una mostra de l’interès de l’AFA per què el centre sigui més bell… Llegeix més»

Electronic sounds

L’alumnat de 2n A i de 3r B de l’ESO està treballant un projecte de creació musical fent servir programari específic digital.

A principi de curs, després de crear petites seqüències sonores amb instruments acústics i d’entendre el significat del que és un… Llegeix més»

Art Primer

Els alumnes de 1rA, 1rB i 1rC han visitat, en dies diferents, l’exposició temporal “Art Primer” del Museu Arqueològic de Montjuïc. En petits grups i seguint el seu dossier, han estat observant i descobrint més de 250 pintures i gravats recollits en una exposició única… Llegeix més»

La Tempesta

Alumnes de 4t inicien els assajos de La Tempesta, de William Shakespeare.
Amb totes les dificultats d’aquests moments, els alumnes de l’optativa de Música de 4t d’ESO s’atreveixen a presentar una versió nova en tres escenes de La Tempesta, darrera obra de W. Shakespeare. La clau… Llegeix més»