Cicle Formatiu de Grau Mitjà – Inici del curs 2021/2022

Benvolgudes famílies i alumnes,

Comencem el curs amb l’esperança de poder tornar a la normalitat. Així i tot hem de ser conscients que la pandèmia no ha finalitzat i que la docència i l’organització del centre es continuaran veient afectades durant el curs 21/22.

Per sort, la vacunació sembla que porta un bon ritme i que el model híbrid (semipresencial) hauria de desaparèixer. Amb aquestes notícies sembla que podrem tornar a les nostres aules durant el curs de manera plena. S’ha demostrat que la presencialitat és un bé preuat que permet assimilar millor totes les capacitats que de ben segur seran necessàries quan els alumnes arribin al món laboral que és el nostre principal objectiu.

Al següent document us comuniquem el material que necessitareu i també les dates d’inici de curs:

Llistat de material necessari

• Disc dur extraïble, USB3.0, SSD, mínim 250 GB (recomanat 480GB)
  • Teclat propi
  • Ratolí propi
  • Pot petit de gel hidroalcohòlic
  • Mascareta higiènica i una de recanvi.
  • A determinar a l’inici de curs
    • A FOL – Llibre digital (encara per decidir, es comunicarà a l’inici de les classes)
    • M1-Manteniment de Sistemes Microinformàtics kit d’Arduino (encara per decidir, es comunicarà a l’inici de les classes)
  • Molt recomanat tenir equip propi (o proporcionarem un si fos possible). Proposem uns requisits mínims dels equipaments:
    • SMX Intel i5/AMD ryzen 5 amb 16GB RAM (8GB RAM mínim)
Dates d’inici de curs

Els alumnes de Grau Mitjà començaran el curs el 13 de setembre de 2021. Es realitzaran diferents sessions de benvinguda per cada grup on es comunicaran els diferents protocols COVID, la Normativa del centre (NOFC) i també es presentarà l’entorn virtual de feina (moodle, dicord, etc). Per aquesta sessió cal portar ja el teclat i ratolí o el portàtil per poder fer les tasques d’aquest dia. També heu de portar signada la Declaració responsable COVID-19 (per menors d’edat) completada i signada pels pares/mares per lliurar al tutor/-a  o bé la Declaració responsable per majors d’edat també completada i signada.

Els alumnes del matí entraran per la porta de Carrer Sant Isidor a les següents franges horàries:

• 09.00 Rebuda 1r SMX A
  • 10:15 Rebuda 1r SMX B
  • 11:30 Rebuda 1r SMX C
  • 12:45 Rebuda 1r SMX D

Els alumnes de torn de tarda entraran per la porta de Carrer Juvenal a les següents franges horàries:

• 15:00 Rebuda 1r SMX E
  • 16:15 Rebuda 2n SMX A
  • 17:30 Rebuda 2n SMX B
  • 18:45 Rebuda 2n SMX C

Un cop realitzada aquesta sessió de benvinguda, els alumnes marxaran a casa i iniciaran les seves classes el 14 de setembre ja amb el seu horari habitual.

Divendres 10 de setembre a les 17:00 hores celebrarem una reunió telemàtica per a les famílies de primer curs de Grau Mitjà, per poder resoldre els dubtes organitzatius que tingueu.

-Clica aquí per obtenir l’enllaç a la reunió-

Aquesta és la configuració dels grups. Si detecteu cap errada o problema ho podeu notificar a la coordinadora de Grau Mitjà a la següent adreça: ncerro@ies-sabadell.cat.

(El nom de l’alumne ha estat anonimitzat ajuntant les dues primeres lletres de Nom i Cognoms, exemple, Álex Guerrero Hernández, passa a ÁlGuHe)

Grup SMX 1A

DeToCa JoViBa ToSaCa
SeVaHe AlViPé ÓsVaMa
NiViLo LaViVa

Comencem amb força aquest curs!