Documents d’interès:

Aquests són els criteris d’avaluació d’ESO de l’àrea de Música.

Quina música sonava el dia que vàreu néixer?

Voleu saber què sonava a les ràdios del món el dia que vau néixer? La web Everyhit.com us proposa de saber exactament quina era la cançó número u a les llistes de vendes del Regne Unit el dia que vau néixer, o en qualsevol altra data assenyalada que desitgeu, des de l’1 de gener de 1945 fins ara.

La web també informa dels artistes nascuts aquell mateix dia.I per saber exactament el mateix però als Estats Units, i amb dades des de 1940, ho podeu consultar en aquest enllaç de la Wikipèdia.

Músiques del món

Creen un mapa interactiu per a descobrir fàcilment com sonen les músiques de tot el món. Clicant damunt el nom de cada gènere podreu escoltar fragments de cançons per a saber com sonen.

Hi ha una opció ‘scan’ per a escoltar els gèneres en funció escànner aleatori, i també hi ha una pàgina amb tots els gèneres vinculats a llistes musicals de Spotify.