Llengües estrangeres

A l’Institut Rubió i Ors tot l’alumnat aprèn anglès com a primera llengua estrangera i també estudia alemany l’alumnat que ho demana.

Fins al curs 2014-2015 la segona llengua estrangera que s’oferia a l’alumnat era el francès, però tenint en compte la situació actual a Europa hem apostat per l’alemany pensant que pot ser una eina lingüística important pel futur del nostre alumnat.

CRITERIS D’AVALUACIÓ D’ANGLÈS
Aquest és el BLOG D’IDIOMES

Els nostres alumnes poden fer l’activitat extraescolar (els dimecres a la tarda) de TEATRE EN ANGLÈS.

El passat 12 de maig vam poder gaudir de la magistral interpretació en anglès de l’alumnat de 4t ESO A, que va representar la comèdia teatral The Importance of Being Earest, una obra d’Oscar Wilde escrita l’any 1895.

En aquest vídeo la podeu veure sencera:

En aquest enllaç podreu veure el reportatge que ha fet l’H digital sobre aquest projecte.

EXAMEN A2 Alemany:

Fa uns anys entre el Departament d’Ensenyament i el Goethe Institut de Barcelona es va arribar a l’acord pel qual els alumnes dels instituts públics de Catalunya que estudien alemany com a primera o segona llengua estrangera poden gaudir d’avantatges a l’hora d’examinar-se d’aquest nivell i obtenir un certificat del Goethe Institut, reconegut internacionalment.

L’objectiu del nostre centre és el d’aconseguir que els nostres alumnes que estudien alemany com a segona llengua estrangera puguin gaudir d’aquests avantatges i aconseguir el certificat del nivell A2, expedit pel Goethe Institut, en finalitzar l’ESO

Estem molt il·lusionats amb aquest projecte de centre que, de ben segur, ajudarà els nostres alumnes en el seu recorregut acadèmic i professional!