Viatge a França [per Maya Reynolds]

El primer dia, vam anar fins a Elna. Allí, vam visitar la maternitat i el claustre de la catedral. Tot seguit, vam continuar fins a Perpinyà, on vam fer una visita guiada pel centre històric. Després de deixar les nostres coses a l’hotel, va ser el moment de fer un tomb pel nostre compte per la ciutat.
L’endemà, ens vam desplaçar per anar a visitar la Cité de Carcassona. Vam gaudir d’una visita guiada pel castell i, després de dinar, vam poder passejar pel recinte emmurallat i comprar algun souvenir. Tot seguit, vam anar al centre de la ciutat per fer un viatge en barca pel canal du Midi, que travessa el sud de França i passa per Carcassona.
L’últim dia, ja de tornada, ens vam aturar a Cotlliure, un petit poble al costat de la costa. Vam visitar la tomba d’Antonio Machado. També vam admirar el castell reial i vam fer un tomb pels carrerons, plens de botiguetes, i també pel mercat. Va ser un viatge ple de cultura, pobles preciosos i experiències inoblidables.