Sortida lingüística a Malta

L’alumnat de 1r curs dels cicles formatius de la branca administrativa, CFGM Gestió administrativa i CFGS Administració i Finances ha viatjat a Malta a fer una formació lingüística subvencionada, a través del Pla d’impuls pel foment de llengües estrangeres.

Aquest pla té una durada de dos cursos acadèmics del cicle formatiu i va encaminat a millorar el coneixement d’una llengua estrangera, en el nostre cas, la llengua anglesa. Des del centre s’ha planificat una sèrie d’accions per poder aconseguir l’objectiu, entre les quals podríem destacar la impartició de matèries no lingüístiques en aquest idioma, suports per practicar l’oratòria a l’aula per part d’un auxiliar de conversa, i una sortida lingüística gratuïta a Malta.

El viatge a Malta ha tingut una durada de 8 dies i ha inclòs un curs intensiu d’anglès, que s’ha dut a terme cada matí. En la formació, els alumnes han tingut l’oportunitat d’aprofundir en l’ús i el coneixement d’aquest idioma. Al final d’aquesta formació, s’ha reconegut a l’alumnat participant el seu esforç amb un diploma d’assoliment del curs.

Durant l’estada, els i les joves han gaudit d’activitats complementàries com ara un creuer turístic per la costa; una visita guiada a la capital del país, la Valletta; una visita guiada a la ciutat medieval de Mdina; una activitat interactiva 5D per conèixer la història i la cultura d’aquest país. Totes les activitats que s’han organitzat durant el viatge han contribuït en la immersió lingüística dels i les estudiants.

Des de l’INS Ramon Berenguer IV volem agrair la bona actitud i excel·lent predisposició de l’alumnat per participar en aquest Pla d’impuls i desitgem que aquesta experiència els sigui de gran utilitat en la seva vida personal i laboral.