Soc artista

La setmana del 8 al 12 d’abril l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO durà a terme un projecte de l’àmbit artístic en la franja horària de 12 h a 15 h. El projecte s’anomena “Soc artista” i, mitjançant l’expressió i l’apreciació artística, mirarà de provocar una reflexió diferent sobre les preguntes “D’on vinc?”, “Qui soc?” i “Qui vull ser?”. Els alumnes rebran la visita dels artistes Nuri Mariné i David Callau, i prepararan una exposició d’art interna que després es farà pública. Si voleu consultar més informació podeu visitar el web del projecte.