Celebrem la bicicletada 2022-2023

El divendres 14 d’octubre, coincidint amb la Setmana de la mobilitat sostenible i segura 2022, l’alumnat del centre va dur a terme una sortida en bicicleta per Cambrils. Amb l’objectiu de promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables, l’alumnat de l’institut va fer un recorregut per diferents espais de Cambrils. La iniciativa pretén també visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic i millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació.

L’activitat, amb un èxit de participació entre l’alumnat de 1r i 3r d’ESO del centre, és una acció que permet treballar els hàbits de vida saludables i visibilitzar-los, així com el foment de la cohesió de grup.

El centre vol agrair la tasca de l’AMPA, que va oferir avituallament a l’alumnat de l’institut per agafar forces i poder continuar el recorregut.

L’acte va comptar també amb el suport de la Policia Local, que va acompanyar l’alumnat i el professorat en el recorregut.