Visitem el 112

Dilluns 20 de febrer, l’alumnat de 1r de Manteniment Electromecànic, 1r i 2n curs de Gestió Administrativa i 1r d’Administració i Finances han visitat les instal·lacions de l’edifici intel·ligent 112, situat a l’altura de la Canonja. Durant la visita, han gaudit de tota una explicació detallada del funcionament de l’edifici i la gestió de les comunicacions entre els diferents cossos de seguretat. Fins i tot, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de posar-se en el paper dels agents del 112 a través de l’observació del diferents processos protocol·laris dels diferents cossos que integren el 112.

El Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya té la seva seu administrativa al Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya a l’Eixample de Barcelona, però opera des de dos centres, situats a Barcelona i Reus, que centralitzen les trucades al telèfon d’emergències realitzades des de tot Catalunya. El centre de Reus és un edifici punter en eficiència i sostenibilitat, dissenyat i construït específicament sota els criteris operatius per donar la millor resposta a qualsevol emergència que es produeixi.