Trobada d’empresa a l’aula

El passat dimecres 12 de febrer el alumnes de 2n del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGS d’Administració i Finances van participar a la Trobada anual d’Empresa a l’aula al Centre Cultural de Terrassa per presentar les empreses: Dream Trips, Moblematic, Smart Tech i Your Daily Uniform.

A la Trobada van tenir l’oportunitat de relacionar-se amb la resta de grups de la xarxa Empresaula per fer un networking, els alumnes van poder negociar, comprar, vendre i conèixer personalment els companys d’altres empreses amb qui s’havien estat comunicant des de principi de curs i, finalment, van exposar el seu projecte empresarial a l’auditori.

El balanç de l’experiència és molt positiu i agraïm als alumnes la seva implicació durant tota la jornada i les setmanes prèvies.