Tallers LCI Barcelona

L’alumnat del CFGS d’Administració i Finances ha participat en uns tallers impartits per LCI Barcelona, Escola Superior Oficial de Disseny, dintre del programa de Workshops Disseny de Producte. Els estudiants de 1r curs n’han realitzat un anomenat “Com crea el dissenyador de producte industrial?”, en què han après a fer el disseny inicial d’una autocaravana des del punt de vista de diferents usuaris; mentre que en 2n han realitzat “Inventes o dissenyes?”, que s’ha desenvolupat íntegrament a través d’exercicis pràctics.

L’objectiu dels tallers és potenciar l’aprenentatge mitjançant la intervenció dels propis alumnes (learning by doing), el coneixement, la praxis de l’experimentació, i una mirada crítica i reflexiva sobre el seu entorn. Les activitats plantejades ajuden a descobrir l’autèntica vocació dels alumnes i contribueixen a fer la millor elecció en un moment tan decisiu.